هیواي شكسته: چیزهای کوچک

Monday, June 27, 2005

چیزهای کوچک


همین چیزهای ساده و کوچک است

بدون پیرایه و دوستانه

مثل"بگذار کمکت کنم"

که گذرگاه ما را روشن می کند.

وهمین چیزهای لطیفه مانند شادمانه است

"موضوع را خیلی جدی نگیر"

یامثل"تو هم بخند با نمک است"

همین هاست که زندگی را دلچسب تر می کند

چرا که همه آن چیزهای بی شمار و مشهور

آنها که شگفت انگیزند و به اوج معیارها

مثل"نظیرندارد"

که همه ی روزنامه ها نقل می کنند

شبیه این چیزهای کوچک انسانی نیستند

که هر روز در زندگی پیش می آید

مثل"فقط به خاطر اینکه دوستت دارم"

که دلمان را تازه می کند

پس زنده باد همه چیزهای ساده

همه چیزهای"مشغله روزانه"

مثل"بخند و با مشکلاتت روبرو شو"

خداوند همه اینها را میسر کند

چیزهایی مثل"ایثارکردن و از یاد بردن"

یا که "ببین چقدر دوستت دارم"

یا کلام صمیمانه"من کنار تو هستم"

اینها که به زندگی ارزش جنگیدن میدهند.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Link
<

1 online

چند فيلترشكن




? ? ? ? ? ? ? ? ? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ??


بالا? صفحه